نتایج آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم اعلام و طی آن ۲۴۴ نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی از طریق این آزمون شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده بود ، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و طی آن 244 نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی از طریق این آزمون شدند.
 
براساس این گزارش ، پذیرفته‌شدگان باید تا تاریخ 15 آبان‌ماه 1393 مدارک خود شامل؛ کپی شناسنامه، تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس پرسنلی را به نشانی سازمان سنجش- صندوق پستی 4378ـ 15875 حوزه معاونت فنی و آماری ارسال کنند.
 
این آزمون همه‌ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار و برگزیدگان آن مدرک کارشناسی رشته علوم قرآن و حدیث دریافت می‌کنند.
 
گفتنی است ، در هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر به حفاظ قرآن کریم 452 خواهر و 269 برادر حافظ قرآن کریم که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده بودند ، شرکت کردند که در نهایت براساس اعلام سازمان سنجش ، 244 نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدند.
برای مشاهده اسامی پذیرفته‌شدگان از اینجا اقدام کنید.
 
http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=1765
/2759/